28 outubro 2012

Inspiration Board | Beach



Um board com um dos estilos de fotos que eu mais adoro e me inspira, e que está muito presente no meu tumblr. Agora com os dias cada vez mais frios (apesar de hoje estar um dia bem agradável) a saudade pela praia é cada vez maior.


This board represents my most liked pics of my tumblr, it inspires me. Days are getting colder and colder and I'm missing more and more the beloved beach days.


Love ♥

♥ 2 comentários ♥

  1. Olá :)
    Não conhecia o vosso blog e gostei de o visitar! Já estou a seguir :) Se quiserem passem também no meu para ver se gostam ;)
    Beijinho*

    http://missbutterflyyy.blogspot.pt/

    ResponderEliminar

We really appreciate it that you're reading our blog.

Thank you so much for leaving a comment! One of us will answer in your blog, if you have one.

If you want, please follow through GFC or Bloglovin'. We'are looking forward to hearing from you again.